W ostatnim czasie w Internecie bardzo popularne stało się pozyskiwanie kuponów i promocji na zakupy w sklepach z możliwością zamawiania towaru online. Marki chętnie oferują takie kody, jednak wbrew pozorom nie jest to takie łatwe. Bardzo często kody rabatowe do sklepów internetowych są nieaktywne lub nieaktualne, a zdobycie tych dobrych to trudna sztuka, dla osoby, która nie ma o tym pojęcia. W tym artykule postaramy się podpowiedzieć jak korzystać z kodów rabatowych do sklepów internetowych oraz skąd pozyskać takie, które w rzeczywistości się nam przysłużą.

Jak znaleźć kupony w Internecie?

W sieci wpisując odpowiednie frazy, znajdziemy niezliczoną ilość stron z kodami rabatowymi do sklepów internetowych. Jedna z nich jest https://www.dobrekody.pl/, gdzie w rzeczywistości dostępne są działające kupony. Serwis współpracuje z wieloma witrynami, dlatego wybór pozostanie relatywnie duży. Jeżeli poszukujesz promocji w swoim ulubionym sklepie, warto tutaj zajrzeć, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że uda się do niej dotrzeć.

Coś za coś

Inną opcją jest korzystanie z promocji i kodów rabatowych do sklepów internetowych, które te oferują swoim klientom w zamian za coś. Bardzo popularny sposób to rozdawanie zniżek w wysokości 10%, 20% za zapisanie się na newsletter. Dla marki to wartość dodana w postaci pozyskania adresu mailowego, na który będą oni mogli wysyłać oferty handlowe, dla klienta, który go udostępnia rabat na zakupy – brzmi sprawiedliwie i jak najbardziej w porządku. Inna tego typu wymiana polega na polubieniu przez klienta profilu na Facebooku albo Instagramie. Social Media w obliczu kreowania marki to obecnie niezwykle ważna sprawa, dlatego firmy bardzo chętnie decydują się na wszelkie formy promocji, które pozwolą im pozyskać nowych obserwujących. Z kodami rabatowymi do sklepów internetowych wiążą się też bardzo często różnego rodzaju promocje ze względu na specjalną okazję. Walentynki, Dzień Matki, Dzień Dziecka, Black Friday, to tylko część z tych dni, w których można oczekiwać fajnych promocji, dużych obniżek cen, czy okazji, który po prostu nie można odpuścić. Bardzo często zdarza się także, że kody rabatowe do sklepów internetowych przyznawane są bez okazji. Np. dla lojalnych klientów lub po prostu na każde kolejne zakupy.

Jak widzimy, okazji do pozyskania kodów rabatowych do sklepów internetowych jest naprawdę wiele. Wystarczy chcieć i zakręcić się wokół tego. Czy jest to dobra praktyka? Wiele zależy od podejścia, jeżeli ktoś a na tyle samo zaparcia, by usiąść na chwile przed komputerem i się o nie postarać to zostanie mu to wynagrodzone w postaci zniżek na zakupy.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ