Wartościowe usługi muszą swoje kosztować. Nikt przecież nie da nam dostępu do swoich kompetencji i umiejętności zupełnie za darmo. Będzie oczekiwać czegoś w zamian – najczęściej właśnie pieniędzy, dzięki którym sami zyskujemy dostęp do fachowego doradztwa i profesjonalnej obsługi. Korzystamy z tych wszystkich dobrodziejstw nawet wtedy, gdy sami prowadzimy swoje działalności gospodarcze. Jako biznesmeni robimy to nawet częściej niż zwykli ludzie – musimy przecież regularnie zaopatrywać swoje siedziby w nowe produkty, ale przede wszystkim dbać o ich marketing, a nie zawsze mamy na tyle dużo pieniędzy, by zatrudnić do swojej ekipy chociażby jednego specjalistę od reklamy. Dużo lepiej wyjdziemy na tym wszystkim, gdy na samym początku skorzystamy z usług firm pozycjonujących. To one zadbają o widoczność naszej strony firmowej w wyszukiwarkach. To one sprawią, że nareszcie zacznie ona docierać do wyznaczonej przez nas grupy odbiorców, w której na pewno znajdziemy dla siebie przynajmniej kilku nowych klientów. A ile za to wszystko przyjdzie nam zapłacić? Jak wygląda przeważnie koszt pozycjonowania strony? Czy jest on na tyle duży, że tylko większe firmy będą w stanie go pokryć, czy jednak jako właściciele jednoosobowej bądź kilkuosobowej działalności gospodarczej też możemy z czegoś takiego skorzystać? Zaraz wszystko stanie się jasne. Poznamy rzeczywiste ceny usług pozycjonowania, by później przyjrzeć się swojemu firmowemu budżetowi i ustalić, czy w ogóle jest nas na to stać.

Od 2016 roku większość działań składających się na pozycjonowanie można przeprowadzać wyłącznie ręcznie. Pozycjoner nie jest już w stanie oprzeć się na pomocy specjalistycznych programów czy komputerowych narzędzi. Takie metody szybko są wykrywane przez automaty Google, a to grozi otrzymaniem kary, a nawet zablokowaniem bądź usunięciem strony. Jeżeli nie chcemy nabawić się takich problemów, powinniśmy skorzystać z usług pozycjonowania oferowanych przez większe firmy, tworzone przez przynajmniej kilka, a najlepiej kilkanaście osób. Koniec końców cena takich usług musiała logicznie rzecz biorąc wzrosnąć. Jeszcze przed 2016 rokiem mogliśmy promować swój portal za kwotę kilkudziesięciu złotych miesięcznie, podczas gdy dziś jest ona kilkukrotnie, a czasem nawet kilkunastokrotnie wyższa. Cen takich usług nie da się niestety obniżyć. Pozycjonowaniem naszej strony w jednym czasie będzie zajmować się sztab kilku osób, składający się m.in. z pozycjonerów, programistów, grafików komputerowych oraz copywriterów. To my zapłacimy za ich pracę. To my będziemy musieli ich solidnie wynagrodzić, jeżeli chcemy, aby oni w zamian jak najlepiej zaopiekowali się naszą stroną internetową. Przechodząc do konkretów – ile wyniesie nas koszt pozycjonowania strony? Jeżeli zdecydujemy się na jeden ze „standardowych” pakietów stron pozycjonujących, najprawdopodobniej zapłacimy za coś takiego w okolicy dwóch tysięcy złotych za miesiąc. Możemy też włożyć w marketing więcej pieniędzy, dając sobie szansę na lepsze i szybsze efekty.

http://www.wypozycjonujsklep.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ