Z czym kojarzy się nam praca w marketingu. Według większości obiegowych przekonań reklama to zajęcie raczej lekkie a jednocześnie niezwykle zawodowe, co zapewne stanowi główną przyczynę zawiści w stosunku do copywriterów, którzy często określani są jako nieroby inkasujące nie wiadomo jakie pieniądze za swoje chroniczne nieróbstwo.

Jednak, jak to zazwyczaj bywa ze stereotypami, są one błędne i pozbawione ściślejszego związku z faktami. Fakt, reklama jest branżą specyficzną i odmienną od większości pozostałych sektorów, a praca w marketingu faktycznie niekoniecznie pociąga za sobą konieczność codziennego wstawania o wcześnie rannej godzinie. Jednak to wcale nie oznacza, że reklama stanowi łatwy kawałek chleby a tym bardziej, że często bardzo wysokie wynagrodzenia, pobierane przez copywriterów, nie należą się im. Fakty są takie, że praca w reklamie jest niezwykle stresująca, wymaga nieustannej dyspozycjicopywriterom zdarza się pracować nieprzerwanie przez kilka dni z rzędu, a oprócz tego wymaga umiejętności, które są niezwykle rzadkie i niedostępne ogromnej większości ludzi. Wydaje się więc, że złorzeczenie na ludzi reklamy nie jest przejawem urażonego poczucia sprawiedliwości, tylko najzwyczajniejszej zawiści.

http://www.biblioteka.edu.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ