W celu polepszenia swojej oferty produktów bankowych większość z instytucji tego typu decyduje się na wprowadzenie dodatkowych bonusów, gratisów przy zakładaniu konta. Dla firm przekazywana jest przede wszystkim tzw. mała poligrafia w postaci określonej liczby wizytówek lub ulotek firmowych. Wtedy powstaje mały wyścig szczurów pomiędzy instytucjami finansowymi prowadzącymi tego rodzaju konta. Albowiem większość rachunków firmowych jest bardzo podobna do siebie a o wyborze któregokolwiek z nich decyduje przede wszystkim szczegół, który jest dopasowany do danej firmy. A w każdej z nich koszty są najważniejsze, dlatego też określona liczba wizytówek w tej sytuacji jest pożądana, ponieważ takich rzeczy nigdy nie jest za wiele. Natomiast dla klientów indywidualnych przygotowane zostały oferty specjalnie dostosowane do ich potrzeb. Między innymi są to dodatkowe kody nadawane indywidualnie w ramach podziękowań za skorzystanie z usług banku. Takie kody mogą uprawniać do np. do zniżki na ubezpieczenie samochodowe.

http://szkolaprzedsiebiorczosci.com.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ