Szkoła, to właśnie placówka, która z kolei to, zajmuje szczególne wręcz miejsce w danym to systemie opieki, nauczania, a także i wychowania. Jeżeli chce być z kolei to nowoczesna, twórcza, także i inspirująca, to z kolei musi ona dawać daną to szansę wszystkim, i zarazem także każdemu właśnie. Tutaj chodzi o to, aby ona dawała wybór, aby także i stwarzała, daną to wręcz szansę rozwoju, tak oto zwanych właśnie, zróżnicowanych zainteresowań i także możliwości. Także nauczyciel, musi zdać sobie sprawę z tego właśnie, że nie jest on wszechwiedzący, ale jest przede wszystkim przewodnikiem ucznia, i tak zwanym, jego animatorem wręcz. Z kolei to problem danych to osiągnięć szkolnych, ma dwie strony właśnie. Jedną stronę, stanowią właśnie powodzenia i sukcesy, drugą z kolei to stanowią, niepowodzenia szkolne. Można tutaj właśnie wyróżnić cztery dane to fazy narastania danych to trudności: I właśnie pierwsza faza, tak zwanego, ukrytego niepowodzenia, zaczyna się z kolei od niezadowolenia ucznia z danej to pracy w szkole , nie rozumie on z kolei problemu na danej to lekcji, także nie nadąża za rozwiązywaniem danych to zadań, stwierdza także, że to inni są z kolei lepsi od niego.